REKRUTACJA ROK SZKOLNY 2025/2026 (kliknij w pasek)
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Środa – 03.06.2020r.

Środa – 03.06.2020r.

Środa – 03.06.2020r.

Temat dnia: Dzieci na świecie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przebieg dnia:

  • Ćwiczenia poranne (jak w poniedziałek)

  • Zabawa ze śpiewem KARUZELA
    Dzieci i rodzice stoją w kręgu, śpiewają i tańczą coraz szybciej, na końcu rodzice chwytają dzieci do góry i dzieci odrywają sie od ziemi, robią karuzele.

Chłopcy, dziewczęta, dalej spieszmy się!
(wysuwanie na zmianę prawej i lewej nogi do przodu i dotykanie piętami podłogi)
Karuzela czeka, wzywa nas z daleka!
(wysuwanie na zmianę prawej i lewej nogi do przodu i dotykanie piętami podłogi)
Starsi już poszły, a młodsi jeszcze nie.
(wysuwanie na zmianę prawej i lewej nogi do przodu i dotykanie piętami podłogi)
Hej, hopsasa,
(trzy podskoki w miejscu)
jak ona szybko mknie.
(poruszanie się po kole wiązanym krokiem dostawnym w prawą stronę)
Hej, dalej, dalej do zabawy śpieszmy się!
(poruszanie się po kole wiązanym krokiem dostawnym w prawą stronę)
Hej, hopsasa,
(trzy podskoki w miejscu)
jak ona szybko mknie.
(poruszanie się po kole wiązanym krokiem dostawnym w lewą stronę)
Hej, dalej, dalej do zabawy śpieszmy się!
(poruszanie się po kole wiązanym krokiem dostawnym w lewą stronę)
Hej, hopsasa, jak ona szybko mknie.
Hej, dalej, dalej do zabawy śpieszmy się!

               

  • Obejrzyj film o dzieciach z różnych stron świata
    https://www.youtube.com/watch?v=s0NCq8-lP20

  • Opowiadanie „Nowa dziewczynka” Olgi Musiak (załącznik nr 1)
    Rozmowa z dziećmi na temat opowiadania.
    Dzieci odpowiadają na pytania dotyczące treści opowiadania.
    • Kto zjawił się w przedszkolu?
    • Jak wyglądała nowa dziewczynka?
    • Jak miała na imię nowa dziewczynka?
    • Jaki kłopot miały dzieci i Mia?
    • Jak zachowywały się dzieci w stosunku do nowej dziewczynki?
    • Jak myślicie, czy z każdym człowiekiem można się porozumieć?

  • Praca z książką – po skończonej rozmowie dzieci wykonują ćwiczenia w KP 4 str. 21
    Dzieci układają wg wzoru imiona dzieci na obrazkach.

  • Piosenka „Jacy jesteśmy”
    https://www.youtube.com/watch?v=7K3_mSb1zRQ

  • Obejrzyj prezentację „Dzieci świata”
    https://www.youtube.com/watch?v=EPuZO3vVfXM
    Po obejrzeniu prezentacji dzieci odpowiadają na pytania
    • Czym różnią się te dzieci?
    • Co mają takiego samego? (Tak należy pokierować rozmową, by dzieci stwierdziły, że dzieci chcą być szczęśliwe i kochane, mają rodziców, lubią się bawić, chcą poznawać nowe osoby, uczyć się itp.)

 

 

 

Grafika: Serce plik wektorowy utworzone przez user10320847 - pl.freepik.com

 

Data dodania: 2020-06-02 22:50:08
Data edycji: 2020-06-02 23:12:21
Ilość wyświetleń: 345
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

64-700 Czarnków

ul. Wroniecka 13

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej