Tematy zajęć z języka angielskiego
LUTY 2024
2,5 – 3-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LUTY |
- Emotions – poznajemy nazwy emocji.
- Toys 2 – poznajemy kolejne zabawki.
- Animals – poznajemy nazwy zwierząt.
- Clothes 2 – poznajemy kolejne ubrania.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa happy, sad, angry, - TPR z piosenką If you're happy – Super Simple Songs, - wprowadzenie słownictwa: ball, bubbles, plane, kite, - TPR z piosenką Wiggle dance – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: dog, cat, bird, - TPR z piosenką The roly poly roll – Super Simple Songs, - wprowadzenie słownictwa: T-Shirt, trousers, socks oraz utrwalenie wcześniej poznanych nazw ubrań, - TPR z piosenką Walking walking walking hop hop hop song – The Kiboomers, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
4-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LUTY |
- Toys 2 – poznajemy kolejne zabawki.
- Animals – poznajemy nazwy zwierząt.
- Clothes 2 – poznajemy kolejne ubrania.
- Vegetables – poznajemy nazwy warzyw. - Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: ball, bubbles, plane, kite, - TPR z piosenką Wiggle dance – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: dog, cat, bird, mouse, - TPR z piosenką The roly poly roll – Super Simple Songs, - wprowadzenie słownictwa: T-Shirt, trousers, socks, dress oraz utrwalenie wcześniej poznanych nazw ubrań, - TPR z piosenką Walking walking walking hop hop hop song – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: potato, tomato, carrot, cucumber, - TPR z piosenką Clap your hands song – Fun Kids English, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
5-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LUTY |
- Toys 2 – poznajemy kolejne zabawki.
- Animals – poznajemy nazwy zwierząt.
- Clothes 2 – poznajemy kolejne ubrania.
- Vegetables – poznajemy nazwy warzyw.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: ball, bubbles, plane, kite, yo-yo, - TPR z piosenką Wiggle dance – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: dog, cat, bird, mouse, frog, - TPR z piosenką The roly poly roll – Super Simple Songs, - wprowadzenie słownictwa: T-Shirt, trousers, socks, dress, shorts oraz utrwalenie wcześniej poznanych nazw ubrań, - TPR z piosenką Walking walking walking hop hop hop song – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: potato, tomato, carrot, cucumber, onion, - TPR z piosenką Clap your hands song – Fun Kids English, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
6-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LUTY |
- Toys 2 – poznajemy kolejne zabawki.
- Animals – poznajemy nazwy zwierząt.
- Clothes 2 – poznajemy kolejne ubrania.
- Vegetables – poznajemy nazwy warzyw.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: ball, bubbles, plane, kite, yo-yo, skipping rope, - TPR z piosenką Wiggle dance – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: dog, cat, bird, mouse, frog, duck, - TPR z piosenką The roly poly roll – Super Simple Songs, - wprowadzenie słownictwa: T-Shirt, trousers, socks, dress, shorts oraz utrwalenie wcześniej poznanych nazw ubrań, - TPR z piosenką Walking walking walking hop hop hop song – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: potato, tomato, carrot, cucumber, onion, cabbage, - TPR z piosenką Clap your hands song – Fun Kids English, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
Tematy zajęć z języka angielskiego
STYCZEŃ 2024
2,5 – 3-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
STYCZEŃ |
- Toys – poznajemy nazwy zabawek.
- Clothes – poznajemy nazwy ubrań.
- Colours 3 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes 2 – poznajemy kolejne kształty.
- Numbers 3 – poznajemy kolejną cyfrę.
- Opposites 2 – poznajemy kolejne przeciwieństwa.
- House – poznajemy słownictwo związane z domem.
- Family – poznajemy nazwy członków rodziny.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: teddy bear, doll, blocks, train, - TPR z piosenką Teddy Bear Turn Around – The Kiboomers, - wprowadzenie słownictwa: hat, scarf, jacket, - TPR z piosenką Follow me – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw kolorów: brown, purple, white, black oraz utrwalanie już wcześniej poznanych, - TPR z piosenką Action Verbs Song – Learning English for Kids, - wprowadzenie nazw kolejnych kształtów: heart, oval, rectangle, diamond, - TPR z piosenką Dance with shapes – Pinkfong, - utrwalanie liczenia do 4 oraz wprowadzenie cyfry 5, - utrwalanie liczenia z piosenką Counting 1 to 5 Song – Dream English Kids, - wprowadzenie kolejnych przeciwieństw: big-small, long-short, fast-slow, - TPR z piosenką Opposites song for kids – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z domem: hoouse, garden, bathroom, kitchen, - TPR z piosenką Fast and slow – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną: baby, mom, dad, grandma, grandpa, - TPR z piosenką I can jump! - Fun Kids English, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
4-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
STYCZEŃ |
- I can/I can't – uczymy się nazywać, co potrafimy robić, a czego nie.
- Colours 3 – poznajemy kolejne kolory. - Shapes 2 – poznajemy kolejne kształty.
- Numbers 3 – poznajemy kolejną liczbę.
- Opposites 2 – poznajemy kolejne przeciwieństwa.
- House – poznajemy słownictwo związane z domem.
- Family – poznajemy nazwy członków rodziny.
- Emotions – poznajemy nazwy emocji.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie struktury gramatycznej I can/I can't oraz utrwalanie jej z czasownikami ruchu, np.: run, jump, clap your hands itp., - TPR z piosenką Yes, I can! - Fun Kids English, - wprowadzenie nazw kolorów: white, black, grey, silver, gold oraz utrwalanie już wcześniej poznanych, - TPR z piosenką Action Verbs Song – Learning English for Kids, - wprowadzenie nazw kolejnych kształtów: heart, oval, rectangle, diamond, - TPR z piosenką Dance with shapes – Pinkfong, - utrwalanie liczenia do 10 oraz wprowadzenie liczby 11, - wprowadzenie kolejnych przeciwieństw: big-small, long-short, fast-slow, - TPR z piosenką Opposites song for kids – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z domem: hoouse, garden, bathroom, kitchen, bedroom, - TPR z piosenką Fast and slow – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną: baby, mom, dad, grandma, grandpa, sister, brother, - TPR z piosenką I can jump! - Fun Kids English, - wprowadzenie nazw emocji: happy, sad, angry, scared, - TPR z piosenką If you're happy – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
5-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
STYCZEŃ |
- I can/I can't – uczymy się nazywać, co potrafimy robić, a czego nie.
- Colours 3 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes 2 – poznajemy kolejne kształty.
- Numbers 3 – poznajemy kolejną liczbę.
- Opposites 2 – poznajemy kolejne przeciwieństwa.
- House – poznajemy słownictwo związane z domem.
- Family – poznajemy nazwy członków rodziny.
- Emotions – poznajemy nazwy emocji.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie struktury gramatycznej I can/I can't oraz utrwalanie jej z czasownikami ruchu, np.: run, jump, clap your hands itp., - TPR z piosenką Yes, I can! - Fun Kids English, - wprowadzenie nazw kolorów: grey, silver, gold oraz utrwalanie już wcześniej poznanych, - TPR z piosenką Action Verbs Song – Learning English for Kids, - wprowadzenie nazw kolejnych kształtów: heart, oval, rectangle, diamond, - TPR z piosenką Dance with shapes – Pinkfong, - utrwalanie liczenia do 11 oraz wprowadzenie liczby 12, - wprowadzenie kolejnych przeciwieństw: big-small, long-short, fast-slow, - TPR z piosenką Opposites song for kids – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z domem: hoouse, garden, bathroom, kitchen, bedroom, dining room, - TPR z piosenką Fast and slow – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną: baby, mom, dad, grandma, grandpa, sister, brother, aunt, uncle, - TPR z piosenką I can jump! - Fun Kids English, - wprowadzenie nazw emocji: happy, sad, angry, scared, bored, - TPR z piosenką If you're happy – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
6-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
STYCZEŃ |
- I can/I can't – uczymy się nazywać, co potrafimy robić, a czego nie.
- Colours 3 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes 2 – poznajemy kolejne kształty.
- Numbers 3 – poznajemy kolejną liczbę.
- Opposites 2 – poznajemy kolejne przeciwieństwa.
- House – poznajemy słownictwo związane z domem.
- Family – poznajemy nazwy członków rodziny.
- Emotions – poznajemy nazwy emocji.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie struktury gramatycznej I can/I can't oraz utrwalanie jej z czasownikami ruchu, np.: run, jump, clap your hands itp., - TPR z piosenką Yes, I can! - Fun Kids English, - wprowadzenie nazw kolorów: grey, silver, gold oraz utrwalanie już wcześniej poznanych, - TPR z piosenką Action Verbs Song – Learning English for Kids, - wprowadzenie nazw kolejnych kształtów: heart, oval, rectangle, diamond, - TPR z piosenką Dance with shapes – Pinkfong, - utrwalanie liczenia do 12 oraz wprowadzenie liczby 13, - wprowadzenie kolejnych przeciwieństw: big-small, long-short, fast-slow, - TPR z piosenką Opposites song for kids – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z domem: hoouse, garden, bathroom, kitchen, bedroom, dining room, attic, - TPR z piosenką Fast and slow – Fun Kids English, - wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną: baby, mom, dad, grandma, grandpa, sister, brother, aunt, uncle, - TPR z piosenką I can jump! - Fun Kids English, - wprowadzenie nazw emocji: happy, sad, angry, scared, bored, interested, - TPR z piosenką If you're happy – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
Tematy zajęć z języka angielskiego
GRUDZIEŃ 2023
2,5 – 3-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
GRUDZIEŃ |
- Wild animals – poznajemy nazwy dzikich zwierząt.
- Winter – poznajemy słownictwo związane z zimą.
- Christmas characters – poznajemy świąteczne postacie.
- Winter and Christmas characters.
- Merry Christmas! - Wesołych Świąt!
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: giraffe, lion, shark, - TPR z piosenką We all fall down – Super Simple Songs, - wprowadzenie słownictwa: winter, snow, cold, - TPR z piosenką The warmup song – The Mini Monstars, - wprowadzenie słownictwa: Santa, snowman, reindeer, - TPR z piosenką Snowman freeze song – The Learning Station, - utrwalanie wprowadzonego słownictwa poprzez zabawę, - wprowadzenie słownictwa: Christmas tree, sleigh, bauble, - TPR z piosenką The Dancing Christmas Tree – KidsTV123, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
4-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
GRUDZIEŃ |
- Winter – poznajemy słownictwo związane z zimą.
- Christmas characters – poznajemy świąteczne postacie.
- Winter and Christmas characters.
- Merry Christmas! - Wesołych Świąt!
- Christmas game – zabawa świąteczna.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: winter, snow, cold, snow balls, - TPR z piosenką The warmup song – The Mini Monstars, - wprowadzenie słownictwa: Santa, snowman, reindeer, elf, - TPR z piosenką Snowman freeze song – The Learning Station, - utrwalanie wprowadzonego słownictwa poprzez zabawę, - wprowadzenie słownictwa: Christmas tree, sleigh, bauble, bells, - TPR z piosenką The Dancing Christmas Tree – KidsTV123, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
5-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
GRUDZIEŃ |
- Winter – poznajemy słownictwo związane z zimą.
- Christmas characters – poznajemy świąteczne postacie.
- Winter and Christmas characters.
- Merry Christmas! - Wesołych Świąt!
- Christmas game – zabawa świąteczna.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości.
|
- wprowadzenie słownictwa: winter, snow, cold, snow balls, snow flakes, - TPR z piosenką The warmup song – The Mini Monstars, - wprowadzenie słownictwa: Santa, snowman, reindeer, elf, gingerbread, - TPR z piosenką Snowman freeze song – The Learning Station, - utrwalanie wprowadzonego słownictwa poprzez zabawę, - wprowadzenie słownictwa: Christmas tree, sleigh, bauble, bells, stocking, - TPR z piosenką The Dancing Christmas Tree – KidsTV123, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
6-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
GRUDZIEŃ |
- Winter – poznajemy słownictwo związane z zimą.
- Christmas characters – poznajemy świąteczne postacie.
- Winter and Christmas characters.
- Merry Christmas! - Wesołych Świąt!
- Christmas game – zabawa świąteczna.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: winter, snow, cold, snow balls, snow flakes, - TPR z piosenką The warmup song – The Mini Monstars, - wprowadzenie słownictwa: Santa, snowman, reindeer, elf, gingerbread, - TPR z piosenką Snowman freeze song – The Learning Station, - utrwalanie wprowadzonego słownictwa poprzez zabawę, - wprowadzenie słownictwa: Christmas tree, sleigh, bauble, bells, stocking, candle, - TPR z piosenką The Dancing Christmas Tree – KidsTV123, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
Tematy zajęć z języka angielskiego
LISTOPAD 2023
2,5 – 3-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LISTOPAD |
- Farm animals – poznajemy nazwy zwierząt żyjących na wsi.
- Colours 2 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes – poznajemy wybrane kszttałty.
- Number 2 – poznajemy kolejną cyfrę.
- Opposites – poznajemy wybrane przeciwieństwa.
- Food – poznajemy nazwy jedzenia.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa: pig, cow, chick, - TPR z piosenką One little finger – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw kolejnych kolorów: blue, pink, orange, - TPR z piosenką Clap your hands song – The Kiboomers, - wprowadzenie nazw kształtów: circle, triangle, square, star, - TPR z piosenką Jump, run and shout – The Singing Walrus, - wprowadzenie cyfry four, - wprowadzenie nazw wybranych przeciwieństw: up - down, sleep – get-up, day - night, - TPR z piosenką Can you stand up – Wormhole Music For Kids, - wprowadzenie nazw jedzenia: ice-cream, pizza, cake, - TPR z piosenką Party Freeze Dance Song – The Kiboomers, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
4-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LISTOPAD |
- Opposites – poznajemy wybrane przeciwieństwa.
- Food – poznajemy nazwy jedzenia.
- I like/I don't like – uczymy się nazywać, co lubimy, a czego nie.
- Wild animals – poznajemy nazwy dzikich zwierząt.
- Toys – poznajemy nazwy zabawek.
- Clothes – poznajemy nazwy ubrań.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie nazw wybranych przeciwieństw: up - down, sleep – get-up, day – night, sun – stars, - TPR z piosenką Can you stand up – Wormhole Music For Kids, - wprowadzenie nazw jedzenia: ice-cream, pizza, cake, pudding, - TPR z piosenką Party Freeze Dance Song – The Kiboomers, - wprowadzenie struktury gramatycznej I like/I don't like i utrwalanie słownictwa związanego z jedzeniem, - TPR z piosenką Best warm-up song – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw dzikich zwierząt: giraffe, lion, shark, monkey, - TPR z piosenką We all fall down – Noodle and Pals, - wprowadzenie nazw zabawek: teddy bear, doll, blocks, train, - TPR z piosenką Teddy Bear Turn Around – The Kiboomers, - wprowadzenie nazw ubrań: hat, scarf, jacket, shoes, - TPR z piosenką Follow me – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
5-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LISTOPAD |
- Opposites – poznajemy wybrane przeciwieństwa.
- Food – poznajemy nazwy jedzenia.
- I like/I don't like – uczymy się nazywać, co lubimy, a czego nie.
- Wild animals – poznajemy nazwy dzikich zwierząt.
- Toys – poznajemy nazwy zabawek.
- Clothes – poznajemy nazwy ubrań.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości.
|
- wprowadzenie nazw wybranych przeciwieństw: up - down, sleep – get-up, day – night, sun – stars, noisy – quiet, - TPR z piosenką Can you stand up – Wormhole Music For Kids, - wprowadzenie nazw jedzenia: ice-cream, pizza, cake, pudding, fish and chips, - TPR z piosenką Party Freeze Dance Song – The Kiboomers, - wprowadzenie struktury gramatycznej I like/I don't like i utrwalanie słownictwa związanego z jedzeniem, - TPR z piosenką Best warm-up song – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw dzikich zwierząt: giraffe, lion, shark, monkey, elephant, - TPR z piosenką We all fall down – Noodle and Pals, - wprowadzenie nazw zabawek: teddy bear, doll, blocks, train, - TPR z piosenką Teddy Bear Turn Around – The Kiboomers, - wprowadzenie nazw ubrań: hat, scarf, jacket, shoes, jumper, - TPR z piosenką Follow me – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
6-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
LISTOPAD |
- Opposites – poznajemy wybrane przeciwieństwa.
- Food – poznajemy nazwy jedzenia.
- I like/I don't like – uczymy się nazywać, co lubimy, a czego nie.
- Wild animals – poznajemy nazwy dzikich zwierząt.
- Toys – poznajemy nazwy zabawek.
- Clothes – poznajemy nazwy ubrań.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie nazw wybranych przeciwieństw: up - down, sleep – get-up, day – night, sun – stars, noisy – quiet, - TPR z piosenką Can you stand up – Wormhole Music For Kids, - wprowadzenie nazw jedzenia: ice-cream, pizza, cake, pudding, fish and chips, - TPR z piosenką Party Freeze Dance Song – The Kiboomers, - wprowadzenie struktury gramatycznej I like/I don't like i utrwalanie słownictwa związanego z jedzeniem, - TPR z piosenką Best warm-up song – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw dzikich zwierząt: giraffe, lion, shark, monkey, elephant, kangaroo, - TPR z piosenką We all fall down – Noodle and Pals, - wprowadzenie nazw zabawek: teddy bear, doll, blocks, train, - TPR z piosenką Teddy Bear Turn Around – The Kiboomers, - wprowadzenie nazw ubrań: hat, scarf, jacket, shoes, jumper, gloves, - TPR z piosenką Follow me – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
Tematy zajęć z języka angielskiego
PAŹDZIERNIK 2023
2,5 – 3-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
PAŹDZIERNIK |
- Let's make a circle – uczymy się robić kółeczko i śpiewać piosenkę na powitanie.
- My face – poznajemy wybrane części twarzy i uczymy się prostych komend.
- Body parts – poznajemy wybrane części ciała.
- Fruits – poznajemy wybrane owoce.
- Weather – poznajemy wybrane określenia pogody.
- Autumn – poznajemy słownictwo związane z jesienią.
- Happy Birthday! - świętujemy urodziny Sarah.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- nauka piosenki na powitanie ''Make a cirle'' – Super Simple Songs oraz ustawiania się w kole, a także prostych komend z tym związanych, - wprowadzenie słownictwa: face, eyes, mouth, nose, ears, - nauka reakcji na proste komendy związane z częściami twarzy, np. ''touch your nose'', - TPR z piosenką We all have faces – Wormhole Learning, - wprowadzenie nazw owoców: apple, banana, peer, - wprowadzenie nazw określających pogodę: sunny, cloudy, rainy, snowy, - TPR z piosenką The Sun comes up – Dream English Kids, - wprowadzenie słownictwa związanego z jesienią: autumn, autumn leaves, autumn tree, windy, - TPR z piosenką Autumn (Fall) Song For Children – TurnOnYourEnglish, - wprowadzenie słownictwa związanego z urodzinami; Happy Birthday!, presents, birthday cake, bubbles, - nauka śpiewania piosenki ''Happpy Birthday'', - TPR z piosenką Happy Birthday – Super Simple Songs, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
4-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
PAŹDZIERNIK |
- Weather – poznajemy wybrane określenia pogody.
- Autumn – poznajemy słownictwo związane z jesienią.
- Happy Birthday! - świętujemy urodziny Sarah.
- Farm animals – zwierzęta na wsi.
- Colours 2 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes – utrwalamy nazwy kształtów.
- Numbers 2 – poznajemy liczbę.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa określającego pogodę: sunny, cloudy, rainy, snowy, windy, - TPR z piosenką The Sun comes up – Dream English Kids, - wprowadzenie słownictwa związanego z jesienią: autumn, autumns leaves, autumn tree, windy, umbrella, mushrooms, - TPR z piosenką Autumn (Fall) Song For Children – TurnOnYourEnglish, - wprowadzenie słownictwa związanego z urodzinami; Happy Birthday!, presents, birthday cake, bubbles, - nauka śpiewania piosenki ''Happpy Birthday'', - TPR z piosenką Happy Birthday – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw zwierząt żyjących na wsi: pig, cow, chick, horse, - TPR z piosenką One little finger – Super Simple Songs, - utrwalanie wcześniej poznanych kolorów i wprowadzenie nowych (blue, pink, brown, purple), - TPR z piosenką Clap your hands – The Kiboomers Preschool Songs For Circle Time, - utrwalanie nazw wybranych kształtów: circle, triangle, square, star, - TPR z piosenką Jump, run and shout – The Singing Walrus, - utrwalanie cyfr 1-9 oraz wprowadzenie liczby ten (10), - TPR z piosenką Numbers song Let's count 1-10 – Dream English Kids, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
5-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
PAŹDZIERNIK |
- Weather – poznajemy wybrane określenia pogody.
- Autumn – poznajemy słownictwo związane z jesienią.
- Happy Birthday! - świętujemy urodziny Sarah.
- Farm animals – zwierzęta na wsi.
- Colours 2 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes – utrwalamy nazwy kształtów.
- Numbers 2 – poznajemy kolejną liczbę.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości.
|
- wprowadzenie słownictwa określającego pogodę: sunny, cloudy, rainy, snowy, windy, foggy, - TPR z piosenką The Sun comes up – Dream English Kids, - wprowadzenie słownictwa związanego z jesienią: autumn, autumns leaves, autumn tree, windy, umbrella, mushrooms, - TPR z piosenką Autumn (Fall) Song For Children – TurnOnYourEnglish, - wprowadzenie słownictwa związanego z urodzinami; Happy Birthday!, presents, birthday cake, bubbles, - nauka śpiewania piosenki ''Happpy Birthday'', - TPR z piosenką Happy Birthday – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw zwierząt żyjących na wsi: pig, cow, chick, horse, sheep, - TPR z piosenką One little finger – Super Simple Songs, - utrwalanie wcześniej poznanych kolorów i wprowadzenie nowych (pink, brown, purple, white, black), - TPR z piosenką Clap your hands – The Kiboomers Preschool Songs For Circle Time, - utrwalanie nazw wybranych kształtów: circle, triangle, square, star, - TPR z piosenką Jump, run and shout – The Singing Walrus, - utrwalanie liczb 1-10 oraz wprowadzenie liczby eleven (11), - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
6-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
PAŹDZIERNIK |
- Weather – poznajemy wybrane określenia pogody.
- Autumn – poznajemy słownictwo związane z jesienią.
- Happy Birthday! - świętujemy urodziny Sarah.
- Farm animals – zwierzęta na wsi.
- Colours 2 – poznajemy kolejne kolory.
- Shapes – utrwalamy nazwy kształtów.
- Numbers 2 – poznajemy kolejną liczbę.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa określającego pogodę: sunny, cloudy, rainy, snowy, windy, foggy, - TPR z piosenką The Sun comes up – Dream English Kids, - wprowadzenie słownictwa związanego z jesienią: autumn, autumns leaves, autumn tree, windy, umbrella, mushrooms, hedgehog, - TPR z piosenką Autumn (Fall) Song For Children – TurnOnYourEnglish, - wprowadzenie słownictwa związanego z urodzinami; Happy Birthday!, presents, birthday cake, bubbles, - nauka śpiewania piosenki ''Happpy Birthday'', - TPR z piosenką Happy Birthday – Super Simple Songs, - wprowadzenie nazw zwierząt żyjących na wsi: pig, cow, chick, horse, sheep, - TPR z piosenką One little finger – Super Simple Songs, - utrwalanie wcześniej poznanych kolorów i wprowadzenie nowych (pink, brown, purple, white, black), - TPR z piosenką Clap your hands – The Kiboomers Preschool Songs For Circle Time, - utrwalanie nazw wybranych kształtów: circle, triangle, square, star, - TPR z piosenką Jump, run and shout – The Singing Walrus, - utrwalanie liczb 1-11 oraz wprowadzenie liczby twelf (12), - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
Tematy zajęć z języka angielskiego
WRZESIEŃ 2023
2,5 – 3-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
WRZESIEŃ |
- Hello! - uczymy się witać i żegnać.
- Hello! - kontynuacja.- How are you today? uczymy się nazywać swój nastrój.
- Move – uczymy się reakcji na proste komendy.
- My friends – uczymy się nazywać, kim jesteśmy.
- Numbers – poznajemy cyfry 1, 2, 3.
- Colours – poznajemy wybrane kolory.
- Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie słownictwa hello, goodbye, - nauka odpowiedzi na pytanie ''What's your name?”, - wprowadzenie słownictwa: good, bad, sleepy, stand up, sit down, clap your hands, girl, boy, teacher, - wprowadzenie cyfr: one, two, three, - wprowadzenie nazw kolorów: red, green, yellow, - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
4-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
WRZESIEŃ |
- Hello! - uczymy się przedstawiać. - My friends – uczymy się nazywać, kim jesteśmy. - Numbers – poznajemy kolejną cyfrę. - Colours – poznajemy kolejne kolory. - My face – poznajemy części twarzy. - Body parts – poznajemy części ciała. - Fruits – poznajemy kolejne owoce. - Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie zwrotu „My name is...”, - nauka odpowiedzi na pytanie ''What's your name?”, - wprowadzenie słownictwa: good, bad, sleepy, hungry, - TPR z piosenką Friends song – The Singing Walrus, - utrwalanie cyfr 1-8 oraz wprowadzenie cyfry nine (9), - utrwalanie wcześniej poznanych kolorów i wprowadzenie nowych (red, green, yellow, orange), - TPR z piosenką Conga Line Dance – The Kiboomers, - utrwalanie poznanych wcześniej części twarzy i wprowadzenie nowych (face, eyes, mouth, nose, ears), - TPR z piosenką We all have faces – Wormhole Learning, - utrwalenie poznanych wcześniej nazw części ciała i wprowadzenie nowych (head, hand, tummy, arms, legs, feet), - utrwalenie poznanych wcześniej nazw owoców i wprowadzenie nowych (apple, banana, peer, pineapple), - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
5-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
WRZESIEŃ |
- Hello! - uczymy się przedstawiać i nazywać swój nastrój. - My friends – uczymy się nazywać, kim jesteśmy. - Numbers – poznajemy liczbę. - Colours – poznajemy kolejne kolory. - My face – poznajemy części twarzy. - Body parts – poznajemy części ciała. - Fruits – poznajemy kolejne owoce. - Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- wprowadzenie zwrotu „My name is... and I'm...”, - nauka śpiewania piosenki na powitanie bez wsparcia głośnika, - nauka odpowiedzi na pytanie ''What's your name and how are you?”, - wprowadzenie słownictwa: good, bad, sleepy, hungry, tired, - TPR z piosenką Friends song – The Singing Walrus, - utrwalanie cyfr 1-9 oraz wprowadzenie liczby ten (10), - utrwalanie poznanych wcześniej kolorów i wprowadzenie nowych (red, green, yellow, orange, blue), - TPR z piosenką Conga Line Dance – The Kiboomers, - utrwalanie poznanych wcześniej części twarzy i wprowadzenie nowych (face, eyes, mouth, nose, ears, eyebrows, hair), - TPR z piosenką We all have faces – Wormhole Learning, - utrwalenie poznanych wcześniej nazw części ciała i wprowadzenie nowych (head, hand, tummy, arms, legs, feet, shoulders, knees, toes, back), - TPR z piosenką Head, shoulders, knees and toes Super Simple Songs, - utrwalenie poznanych wcześniej nazw owoców i wprowadzenie nowych (apple, banana, peer, pineapple, fruit salad), - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
6-latki
MIESIĄC |
TEMATY ZAJĘĆ |
REALIZOWANY MATERIAŁ |
WRZESIEŃ |
- Hello! - uczymy się przedstawiać i nazywać swój nastrój. - My friends – uczymy się nazywać, kim jesteśmy. - Numbers – poznajemy kolejną liczbę. - Colours – poznajemy kolejne kolory. - My face – poznajemy części twarzy. - Body parts – poznajemy części ciała. - Fruits – poznajemy kolejne owoce. - Revision – powtarzamy i utrwalamy wiadomości. |
- utrwalanie odpowiedzi na pytania ''What's your name?”, ''How are you?'', - wprowadzenie pytań: ''How old are you?'', ''Where are you from?”, - nauka śpiewania piosenki na powitanie bez wsparcia głośnika, - wprowadzenie słownictwa: good, bad, sleepy, hungry, tired, happy, sad, - TPR z piosenką Friends song – The Singing Walrus, - utrwalanie cyfr 1-10 oraz wprowadzenie liczby eleven (11), - utrwalanie poznanych wcześniej kolorów i wprowadzenie nowych (red, green, yellow, orange, blue, brown), - TPR z piosenką Conga Line Dance – The Kiboomers, - utrwalanie poznanych wcześniej części twarzy i wprowadzenie nowych (face, eyes, mouth, nose, ears, eyebrows, hair, teeth), - TPR z piosenką We all have faces – Wormhole Learning, - utrwalenie poznanych wcześniej nazw części ciała i wprowadzenie nowych (head, hand, tummy, arms, legs, feet, shoulders, knees, toes, back, bottom, fingers), - TPR z piosenką Head, shoulders, knees and toes Super Simple Songs, - utrwalenie poznanych wcześniej nazw owoców i wprowadzenie nowych (apple, banana, peer, pineapple, fruit salad, plate), - powtórzenie i utrwalenie wiadomości. |
Klaudia Wyrwa
Nauczyciel języka angielskiego
64-700 Czarnków
ul. Wroniecka 13