utrwala i obrazuje ruchem słownictwo związane z pracą w ogrodzie: garden- ogród; dig a hole-kopać dołek; plant a seed-zasiać ziarno; water it-podlewać; see it-widzieć, grow-rosnąć; pick a flower-zerwać kwiat
utrwala nazwy kwiatów: daisies-stokrotki; roses-róże; tulips-tulipany; violets-fiołki
utrwala nazwy owadów i zwierząt: bird-ptak; butterfły-motyl; bee-pszczoła
poszerza zakres leksykalny o zdania: Making a garden.-Zrobić ogródek; We all can share – Wszyscy możemy się dzielić
próbuje śpiewać piosenkę tematyczną „Making a garden”
utrwala kolory: red-czerwony; pink-różowy; orange-pomarańczowy; yellow-żłóty; blue-niebieski;purple-fioletowy, słuchając piosenkę „Sing a song of flowers”
utrwala piosenki na powitanie i pożegnanie i obrazuje ich treści ruchem