powtarza i utrwala nazwy dzikich zwierząt - elephant- słoń; monkey-małpa; kangaroo-kangur; polar bear-miś polarny; snake-wąż; penguin-pingwin;
próbóje śpiewać piosenkę tematyczną Let’s go to the zoo, i obrazuje jej treść ruchem;
powtarza nazwy czynności, które wykonują zwierzęta- jump-skakać; stump- tupać; swim-pływać, swing-huśtać się; waddle-kaczkowaty chód; slither-ślizgać się
poszerza zakres leksykalny o nazwy części ciała zwierząt- tail-ogon; wings- skrzydła;teeth-zęby;
utrwala wcześniej poznane części ciała - eyes-oczy; ears-uszy; legs-nogy; arms-ramiona, head-głowa; body-ciało; body-ciało, waist-talia; feet-stopy; poprzez słuchanie piosenki tematycznej „Body song”
utrwala liczebniki 1-10 poprzez słuchanie piosenki tematycznej „How many fingers”
ćwiczy sprawność liczenia w zakresie 1-10
utrwala piosenki na powitanie i pożegnanie i obrazuje ich treści ruchem