WOLNE MIEJSCA W PRZEDSZKOLU NA NOWY ROK SZKOLNY 2024/2025 (kliknij w pasek)
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

JĘZYK ANGIELSKI

JĘZYK ANGIELSKI

Temat tygodnia 26.10 – 30.010 2020: Wegetables-Warzywa

                                                                     Colours-Kolory

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dziecko:

        

  • utrwala słownictwo związane z jedzeniem: carrots-marchewki; corn-kukurydza; peas-groszek; beetroots-buraki; pot-garnek; rainbow soup-tęczowa zupa;
  • utrwala kolory: green-zielony; orange-pomarańczowy; yellow-żłóty; purple-fioletowy
  • utrwala zwroty: Hello-Cześć ; Good bye- Do widzenia; What’s your name?- Jak masz na imię? ; My name is…-Mam na imię…
  • poszerzanie materiału leksykalnego o konstrukcje językowe na podstawie wiersza: I am hungry! – Jestem głodny!; Help me please!-Pomóż mi, proszę!; Do you want carotts (corn, beetroots,peas) ?-Czy chcesz marchewki (kukurydzę, buraki, groszek)?; No, thank you!-Nie, dziękuję!; Yes, I do!-Tak, chcę!
  • utrwala i śpiewa piosenki: „Hello to you”; „Good bye”; „Walk around the circle” i obrazuje ich treści ruchem

 

linki do piosenek:

Hello to you

Good bye

Walk around the circle

 

Wiersz:

„I Am hungry!”

 

I am hungry! Help me please!

Carrots and corn, beetroots and peas.

Orange and yellow, Purple and green.

Do you want carotts? No, thank you!

Do you want corn? No, thank you!

Do you want beetroot? No, thank you!

Do you want peas? Yeas, I do!

 

Propozycja zabawy

Gra interaktywna „Colours”

Link do gry: https://view.genial.ly/5e83378fad7e6d0e3aa86ea8

Data dodania: 2020-10-27 09:08:34
Data edycji: 2020-10-27 09:14:32
Ilość wyświetleń: 266
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

64-700 Czarnków

ul. Wroniecka 13

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej