zapoznaje się z nazwami dni tygodnia: Monday-poniedziałek, Tuesday-wtorek, Wednesday-środa, Thursday-czwartek, Friday-piątek, Saturday-sobota, Sunday-niedziela, days of the week-dni tygodnia;
słucha piosenki „The days of the week”
zapoznaje się z członkami rodziny „Rekina”: mummy shark-mama rekin, daddy shark-tata rekin, baby shark-dziecko rekin, grandma shark-babcia rekin, grandpa shark dziadek rekin,
poszerza zakres leksykalny o zwroty: let’s go hunt-chodźmy na polowanie,run away-uciekajmy, safe at last-wreszcie bezpieczni, it’s the end-to już koniec;
słucha piosenki „Baby shark” i próbuje obrazować jej treści ruchem;
Karty pracy: proponuje wykonać kartę pracy nr 5-Who’s missing? – Kogo brakuję?; nr 6-Who is hiding behind the star?-Kto się chowa za gwiazdą?
utrwala nazwy członków rodziny: mummy-mama; daddy-tata, grandma-babcia; grandpa-dziadek; sister-siostra; brother-brat; baby-dziecko;
utrwala nazwy czynności, które członkowie rodziny lubią robić: reading-czytać; riding- jeździć; baseball- grać w baseball; dancing-tańczyć
rozumie zdanie: „You can count on me!”- Możesz na mnie liczyć!
śpiewa piosenkę tematyczną „Family”
utrwala piosenki na powitanie i pożegnanie i obrazuje ich treści ruchem