zapoznaje się i osłuchuje z nazwami członków rodziny: mummy-mama; daddy-tata;sister-siostra; brother-brat; baby-dziecko; finger-palec
poszerza zakres leksykalny o zdania: Where are you?- Gdzie jesteś?; Here Iam!- Tutaj jestem!; How do you do?- Jak się masz?
słucha piosenki tematycznej: „Finger family”, próbuje obrazować jej treści ruchem.
utrwala zdania: The farmer plants the seeds – ogrodnik sieje nasiona; The sun comes out to shine – słońce świeci; The rain begins to fall- zaczyna padać deszcz; The seeds begin to grow -Nasiona zaczynają rosnąć; The vegetables are here- warzywa są tu; The farmer digs them up-Rolnik je wykopuje; Now, it's time to eat- Teraz jest czas zjeść je
śpiewa piosenkę tematyczną „Farmer Plants the Seeds”
utrwala słownictwo związane z pogodą: weather-pogoda; sun-słońcesunny- słonecznie; cloudy-pochmurnie; rainy-deszczowo; windy-wietrznie; snowy-śnieżnie
utrwala piosenki na powitanie i pożegnanie i obrazuje ich treści ruchem