zapoznaje się i osłuchuje z nazwami członków rodziny: mummy-mama; daddy-tata, grandma-babcia; grandpa-dziadek; sister-siostra; brother-brat; baby-dziecko;
zapoznaje się z nazwami czynności, które członkowie rodziny lubią robić: reading-czytać; riding- jeździć; baseball- grać w baseball; dancing-tańczyć
poszerza zakres leksykalny o zdania: „You can count on me!”- Możesz na mnie liczyć!
słucha piosenki tematycznej „Family”
zabawa „Who’s missing?” Gra przebiegająca na dywanie. Rodzic rozkłada karty obrazkowe w rzędzie wypowiadając ich nazwy, zachęca dziecko do powtarzania. Następnie, prosi dziecko o zamkniecie oczu („Close your eyes”) i odwraca jeden z obrazków. Prosi dzieci o otwarcie oczu („Open your eyes”) i zadaje pytanie: Who’s missing?, dziecko podaje nazwę zakrytego obrazka. Rodzic odkrywa obrazek i jeszcze raz powtarza z dzieckiem wszystkie obrazki.
utrwala wcześniej poznane słownictwo: garden- ogród; dig a hole-kopać dołek; plant a seed-zasiać ziarno; water it-podlewać; see it-widzieć, grow-rosnąć; pick a flower-zerwać kwiat, daisies-stokrotki; roses-ruże; tulips-tulipany; violets-fiołki bird-ptak; butterfły-motyl; bee-pszczoła
utrwala piosenkę tematyczną „Making a garden”
utrwala piosenki na powitanie i pożegnanie i obrazuje ich treści ruchem