WOLNE MIEJSCA W PRZEDSZKOLU NA NOWY ROK SZKOLNY 2024/2025 (kliknij w pasek)
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

30.03.2020 Temat dnia: W gospodarstwie.

30.03.2020  Temat dnia: W gospodarstwie.

 

Temat kompleksowy na tydzień (30.03.-03.04.) ,,ZWIERZĘTA NA WIEJSKIM PODWÓRKU”

30.03.2020 Temat dnia: W gospodarstwie.

  1. Na wiejskim podwórku

Dzieci próbują odpowiedzieć na pytania:

-Co to jest gospodarstwo wiejskie?

-Jakie zwierzęta można spotkać na wiejskim podwórku?

-Jak nazywają się samice, jak – samce, a jak młode tych zwierząt?

-W jaki sposób należy się zachować wobec zwierząt?

Zwróćcie uwagę na to, że nie wolno podchodzić do nieznajomych zwierząt, nie należy też ich straszyć ani zaczepiać.

KZ s. 58-59 (załącznik nr 1 )

  1. Proponuję zabawę dla dzieci ,,W zagrodzie’’

Dzieci biegają po pokoju lub w ogródku naśladując ruchem i gestem zwierzątka:

Piesek szczeka: hau, hau, hau.

Kotek miauczy: Miau, miau, miau.

Kura gdacze: Kod, ko, dak.

Kaczka kwacze: Kwa, kwa, kwa.

Gąska gęga: Gę, gę, gę.

Owca beczy: Be, be, be.

Koza meczy: me, me, me.

Indor gulgocze: Gul, gul, gul.

Krowa ryczy: Mu, mu, mu.

Konik parska: Prr, prr, prr.

A pies warczy: Wrr, wrr, wrr.

  1. Poznajemy literę Ł jak łapa.

Praca z KP3.35a – odczytywanie wyrazów, podkreślanie litery ł, łączenie wyrazów z właściwymi ilustracjami. (załącznik nr 2 )

Praca z KP3.35b – odczytywanie zdań, łączenie ich z obrazkami, pisanie litery Ł ł po śladzie i samodzielnie. (załącznik nr 3)

Data dodania: 2020-03-30 10:51:59
Data edycji: 2020-03-30 10:58:01
Ilość wyświetleń: 389
godło Polski - link do strony głównej
Kontakt

64-700 Czarnków

ul. Wroniecka 13

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej